cizzzz!

cizzzz!

1/10/2009

offff,ce grea e viata de copil...

orice adult ce a citit vreodata acest blog , ar fi cu siguranta indignat: ,,mai, cum sa fie viata ta de COPIL grea?offf, cand eram eu copil ... eram doar fara griji si (ceva de genul)umblam, toata ziua(neuitand sa spuna ca era mai interesat de scoala decat copii din ziua se azi, desi,profesorii din ziua de AZI , aproape nu mai au ce preda la cat a scazut ministerul programa) si doar de foame ma intorceam acasa (asta, la copii care au auzit de la parintii lor istorisiri de ale copilariei, nu ca cei care credeau ca parintii lor au fost din todeauna mari).
ma rog...acum sa trec la subiect.Cum am scris eu mai sus, programa scolara (am exagerat atunci) din experienta mea de elev din clasa a cincea, e foarte lejera...nu ne da teme de vacanta!!!! dragi elevi, abea astept VACANTA DE VARA! cand stau ,,plina de griji'' pe spate pe iarba verde din curtea casei mele, privind norii , si de ,,griji'' , uitam ca am intarziat la intalnirea stomacului meu cu ciresele direct din copacul mic din gradina...nu, nu este un peisaj al nustiucatelea secol, nu, e al secolului 21 si ma infatiseaza pe mine vara ...oricum uitand de teme...offf, dar totusi ,unde am ramas? a.... la ,,griji'' ...poi, singurele griji ale copilului (in vacanta) sunt: 1. am mancat? nu???? aoleu! ia sa-mi amintesc unde era ciocolata!offf,naspa. topita.ia sa o pun la frigider.dar ciresele?aiiii!viermi! stiiiiu!marul! of....tre sa ma sui in copac si mi-e lene! offff....bine.. hai s-o facem si pe asta! 2.unde statea x/y, prietenul/prietena mea? ahaaa...dar nu ma duc... o chem afara ...cuuuuuuum? e deja afara? si trebuie sa o caut printre tooooti prietenii mei care locuiesc pe aici? 3.care era parola ta la mess, ca-m uitat? si io....off,naspa...nu mai am mess pana fac curat si gasesc hartia...deci nu mai am mess pana la pastele cailor...hmmmm...dar mai AM TELEVIZOR! URAAAAA!
Iar acum.... toate astea ma fac sa imi amintesc de vacanta de vara...vare e peste 6 luniii...cat de departe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu